Café N

Café N er en vegetarisk café, som ligger i Blågårdsgade nr. 17 på Nørrebro i København. I går besøgte jeg caféen for første gang med en veninde. Det er en lille og hyggelig café med stearinlys og god stemning. Caféen var helt fyldt op, hvilket overraskede mig, når det bare var en helt almindelig tirsdag til frokost, men jeg er heller ikke vant til cafélivet i storbyen 🙂

Som sagt er det en vegetarisk café, så der er intet kød på menuen, og flere af retterne er veganske. Vi bestilte begge en burgermenu, som bestod af en burger, pomfritter, salat, frugt og friskpresset juice efter eget valg til 89 kr. Jeg ville ellers have haft “dagens ret,” som bestod af marineret tofu, grøntsager og ris, men den var åbenbart udsolgt. Derudover var der mange lækre juicer og andre retter at vælge mellem til billige priser.

Maden var rigtig lækker, og vi blev godt mætte! Desværre havde de lagt en eller anden slags ost sammen med salaten, men den kunne jeg heldigvis fjerne uden det store besvær.

Det skal lige siges, at pomfritterne på billedet ikke var overstegte, men bare godt krydrede.

 

2 kommentarer (+add yours?)

  1. Jens
    Jan 18, 2012 @ 18:00:24

    Cafe N er ALTID helt fyldt! Man skal ALTID være heldig for at få et bord. Derudaf kan man udlede tre ting: 1) det er en superhyggelig cafe. 2) maden er okay. 3) der mangler flere vegetarcafeer i København! 😀

    I nærmeste fremtid skal jeg også have lavet en anmeldelse på egen blog

    Svar

  2. noerrebro
    Jan 19, 2012 @ 18:03:32

    Café Ñ er virkelig et dejligt sted… Har også fået deres burger et par gange nu, og den varierer åbenbart lidt, for jeg har aldrig fået ost med i min salat. Men super lækkert er det altså…!

    Svar

Skriv et svar

