Madplan 2

Her kommer min madplan nummer 2 🙂

I indlægget her kan du læse om mine overvejelser vedrørende madplaner. Jeg har desværre en del problemer med wordpress, så det har ikke været muligt at placere billederne efter angivelsen af hver ret som i den første madplan.

Mandag: Karrysuppe med nudler.

Tirsdag: Quinoafrikadeller med salat og brød.

Onsdag: Pastasalat med pesto og resten af quinoafrikadellerne fra tirsdag.

Torsdag: Wok-grøntsager med ris.

Fredag og lørdag: Tortillias med bønnegryde og guacamole.

Søndag: Linse/ris-salat og brød.


3 kommentarer (+add yours?)

  1. Erik Larsen
    Jun 04, 2012 @ 04:15:28

    Tak Mia for dine mange lækre og inspirerende opskrifter. Det er virkeligt godt. Du har gjort det meget nemt og til en fornøjelse at blive veganer. Tak for denne gave du deler 🙂

    Svar

  2. Lisbeth Sejer
    Apr 06, 2016 @ 17:25:52

    Kære Mia. Flot menu. Kontakt mig angående vegansk restaurant i København og Aarhus. Min mail lisbeth@powercare.dk

    Svar

Skriv et svar

