Madplan 3

Mandag: Grøntsager, nudler og tofu i krydret kokossovs.

Tirsdag: Bønnegryde med ris.

Onsdag: Rester af bønnegryde med tacoskaller og guacamole.

Torsdag: Urtefrikadeller med pasta og artiskokcreme.

Fredag: Fyldte auberginer med resten af urtefrikadellerne.

Lørdag: Pizza.

Søndag: Rugbrødsmadder med ærtehummusJordbærkoldskål og kammerjunkere til dessert.

6 kommentarer (+add yours?)

  1. Asiya
    jul 22, 2012 @ 14:17:54

    Der er bare et problem med din madplaner….De forhindre dig i at komme med nye lækre opskrifter ;P Ej synes det er en rigtig god ide. Tror jeg vil bruge dem efter sommerferien.

    Svar

    • miasommer
      jul 31, 2012 @ 17:11:07

      Bare rolig, der skal nok komme flere nye opskrifter 😉 Men jeg ser bl.a. madplanerne som en mulighed for at fremhæve nogle af de gode gamle opskrifter.

      Svar

  2. Mai
    jul 26, 2012 @ 22:37:49

    Hej Mia jeg er rigtig glad for at have fundet din blog og har tit brugt den som inspiration til maden. Men jeg nød til at spørge nu hvor jeg kan se du bruger utrolig mange grøntsager, køber du alt øko eller preroitere du noget frem for andet ?

    Svar

    • miasommer
      jul 31, 2012 @ 17:09:41

      Jeg køber desværre ikke så meget økologisk, da det kan være ret dyrt, især økologiske grøntsager. Men jeg køber altid basisvarerne økologisk, f.eks. pasta, havregryn, gulerødder og dåsetomater, da prisforskellen ikke er så stor på de varer, og det er noget vi spiser relativt meget af. Jeg synes, at økologi er rigtig godt, men det er ikke på nuværende tidspunkt noget, jeg prioriterer meget højt.

      Svar

  3. Irena Söderqvist
    sep 20, 2012 @ 13:13:05

    Hej Mia, det er super med dine madplaner, jeg er altid på udkig eften en god måde at spise mere sund, smart og varieret. Håber der kommer mange flere 🙂

    Svar

    • miasommer
      sep 27, 2012 @ 17:05:17

      Tak skal du have 🙂 Der skal nok komme flere hen ad vejen! Jeg tænker på at lave nogen med tema, f.eks. billig mad og efterår/vintermad.

      Svar

Skriv et svar

